فروش بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت فروش بک لینک


سپاهان درب
واکنش حماس به اقدام صهیونیستها علیه الجزیره
مادورو حمله به مرکز نظامی ونزوئلا را تروریستی خواند
شیکاگو از ترامپ شکایت می‌کند

۱۴۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اقدام رژیم صهیونیستی به توقف پخش شبکه الجزیره قطر را محکوم و تأکید کرد که این اقدام تجاوز به آزادی بیان و اندیشه است.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت، در حمله مسلحانه اخیر تروریست‌ها به یک پایگاه ارتش این کشور دو مهاجم کشته و 10 تن نیز دستگیر شدند.

مقامات شهر شیکاگو آمریکا اعلام کردند که به دلیل تهدید دولت دونالد ترامپ به منظور قطع بودجه شهرهای به اصطلاح "پناهگاه" از جمله شهر شیکاگو که از دستورات مهاجرتی فدرال تبعیت نمی‌کنند قصد شکایت از دولت ترامپ را دارد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه هفدهم مرداد ماه در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

رئیس‌جمهور پیشین مصر بار دیگر محاکمه خود در دادگاهی عادی را در شرایطی که هنوز خود را رئیس‌جمهور مصر می‌داند، درست ندانست

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد، تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان و بازدیدکننگان مشهدی تدارک دیده است.

پس از قهرمانی سال گذشته نوجوانان فرنگی‌کار در مسابقات جهانی اینبار قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی فنلاند نشان داد، برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از مربیان کاربلد و ریل‌گذاری مناسب در مسیر حرکت تیم‌های ملی، نتایج درخشانی را نیز در پی خواهد داشت.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اضافه شدن چند رشته جدید به دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی گفت: مجوز این رشته‌ها طی 15 روز گذشته گرفته شده است و در فرصتی که برای ویرایش اطلاعات داوطلبان داده می‌شود، امکان انتخاب این رشته‌ها نیز داده خواهد شد.

کریم انصاری فرد به دنبال بازگشت به تیم سابق خود در فوتبال یونان است.

آیا حسن روحانی الگوی روسای قبلی جمهور را که دولتی تشکیل می‌دادند با معدل سنی بیشتر از دولت قبل ادامه خواهد داد یا سنت‌شکنی می‌کند؟ برای پاسخگویی به این سوالات باید منتظر حل معمای پیچیده کابینه دوازدهم ماند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/